Alla inlägg under mars 2010

Av uppgiven - 10 mars 2010 17:59

Kämpa & kämpa med detta i motvind hela tiden.

Jag vill inget hellre än att BLI SKULDFRI.


Jag jobbar & sliter, jobbar & sliter, försöker lösa det ena efter det andra.

Men det kommer hela tiden nya smällar, nya utgifter som måste betalas OMgående.

Så är det mindre till fogden, men räntan där stiger, äter upp det man lyckas betala in.


Med alla avbetalningar till inkasso & kronofogden så är jag uppe i 6 000 per månad & det tillsammans med de andra löpande utgifterna som hyra, mat, försäkringar, månadskort & allt.


Och inte syns det på skuldsaldo, för räntan är som sagt va SVINHÖG.


Finns det verkligen ingenstans att söka hjälp när man vill & jag menar verkligen VILL BETALA & GÖRA RÄTT FÖR SIG.


Jag har inte ens haft råd att prioritera en säng till mig själv. Sover på soffan.

Barnen tycker det är pinsamt att ha kompisar här, dom skäms när mamma ska lägga sig. I vardags rummet.


Varför ska man dunka huvudet i en stenvägg månad efter månad, år efter år.

Jag börjar ge upp nu. Är konstant ledsen & deprimerad över detta.

Det går mig verkligen på att inte kunna lösa denna sits.


Jag mår skit rent ut sagt. Gråter ofta. Kan inte ge mina barn det jag verkligen vill GE dom.

Jag är så frustrerad & less så snart vet jag inte vad jag gör.


Snälla någo, jag vädjar, det måste finnas någon som vet hur jag ska gå tillväga, hur jag kan lösa detta.

Finns det verkligen ingen vg ur det?


Jag vill tro att det finns det! Jag hoppas. Tror & ber om det.


Kram från en mycket ledsen & sliten mamma & kvinna.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Pinga Frisim
  • Pinga Frisim

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards