Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Tankarna snurrar

Av uppgiven - 22 januari 2010 02:12

Kan inte sova. Grubblar & gråter. Vill så hemskt gärna lösa den här sitsen.

Enligt kronofogdens register så är vi många tusentals i Sverige som befinner oss här. Likt som mig.


Ändå ingen kommentar om detta? Ingenstans kan man läsa om detta problem.

Varför är det så hemskt att ta upp detta? Varför är det ingen som vill skriva om detta för att verkligen kunna ge hjälp till de som vill ändra sin sits.


Visst. Finanskrisen slår hårt mot alla. Sverige i kris...

Är det så?


Men för en del är sitsen värre än för andra.


kanske det är Svenskt. Se till dig själv - Bry dig inte om andra....


Men så länge jag tär ett lite hopp. Så länge tänker jag hoppas också.

Och jag hymlar inte om min sits.


Har slutat skämmas över den också. Jag vet att jag INTE är ensam!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av uppgiven - 6 maj 2011 09:55

Ny dag att tampas med nya problem. Även om detta jag skriver öppet om på bloggen "mörkar" min dag så har jag även mycket glädje i mitt liv.   Barnen. Dom är alla 3 så fantastiska - underbara - kärleksfulla - hoppfulla.   "Mamma, oroa dig ...

Av uppgiven - 6 maj 2011 01:37

När? Och då menar jag När ska vinden vända? När ska det bli bättre? Hur länge ska man kämpa?   Kämpar fortfarande. Ansökt Igen om skuldsanering. Hoppas på att det ska gå igenom. Har flera ggr brytit ihop, senast för en timme sedan.   Utan s...

Av uppgiven - 10 mars 2010 17:59

Kämpa & kämpa med detta i motvind hela tiden. Jag vill inget hellre än att BLI SKULDFRI.   Jag jobbar & sliter, jobbar & sliter, försöker lösa det ena efter det andra. Men det kommer hela tiden nya smällar, nya utgifter som måste betalas OMgå...

Av uppgiven - 11 januari 2010 11:30

 Jag vill med detta delge hur svårt det är för att inte tala om fullständigt omöjligt att komma tillrätta igen.Man läser & tar del av all slags problematik här i samhället, men väldigt lite om just detta. Ett problem jag säkert delar med många. Min u...

Av uppgiven - 11 januari 2010 10:56

Jag har skaffat den här bloggen som ett bollplank. Måste ha någonstans att skriva av mig ,min ledsamhet min depression min jakt efter en nystart. Befinner mig i skuldfällan. Den smutsiga den hemska den fördömmande av alla andra som inte befinner...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Pinga Frisim
  • Pinga Frisim

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards